| Höpinää | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpinää Pe Elo 13, 2010 9:32 am | |
| dadadadada.. ööh.... musta tää on ihan kiva, mutta vaihto-ominaisuus olisi mukava asia. 83 ois kivaa swappailla ees taas ;DDDDD
harmikseni jouduin toteamaan että kukaan ei ole vastannut ropetukseeni vielä. sniff! onkohan sitä lähdetävä etsimään lisää roolipelejä? xD |
|
| |
Snowfaerie Admin
Viestien lukumäärä : 383 Ikä : 32 Paikkakunta : entten tentten teelika mentten... Registration date : 13.01.2008
Hahmotiedot Nimi: Erliss Neveryan Ikä: 22 Rotu: ihminen
| Aihe: Vs: Höpinää Pe Elo 13, 2010 9:34 am | |
| Minustaki olisi hyvä saada se vaihtohommeli... mut en vaa millään muista et miten sen sai. Yksi ratkaisu tuokin. Tai sitten voisi yrittää keksiä mikä Siloriassa mättää, koska lisää pelaajia -> enemmän aktiivisuutta. | |
|
| |
Ciara Moderaattori
Viestien lukumäärä : 145 Ikä : 33 Registration date : 22.01.2008
Hahmotiedot Nimi: Symbal // Dan Ikä: 336 // 25 Rotu: lohikäärme // ihminen
| Aihe: Vs: Höpinää Pe Elo 13, 2010 10:43 am | |
| Läähpuuh, sainhan taas viimeinkin peliviestini kirjoitettua. Tuntuu joskus että yhden viestin kirjoitamiseen menee toista tuntia ja lopputuloksena on kymmenen eri välilehteä selaimessa ja toiset kymmenen eri asiaa mielessä, jotka pitäisi muistaa hahmon tietoihin päivittää ja jotka eivät välttämättä edes liittyneet varsinaiseen peliviestiin, vaan johonkin mahdolliseen hahmon menneisyyteen liittyvään pieneen tapahtumaan. Ja joista olen tainnut jo tätäkin kirjoittaessani puolet iloisesti unohtaa Niinjoo, tarkoitus oli tietenkin kommentoida tuota ulkoasujuttua, heh. Ainakin tässä nykyisessä minua häiritsee se kun kaikki tekstit eivät näy kunnolla, esim tuossa sivussa nuo keltaiset tekstit eivät erotu tuosta vaaleammasta taustasta. Samaan taisin törmätä myös äsken kun muokkasin profiilini tietoja. Enkä tosin tiedä, onko se nyt niin tärkeää, mutta olisi kiva jos foorumin ulkoasu sopisi varsinaisen muun sivuston tyyliin. Mutta tekstin ja taustan välillä ei saisi olla liian hirveää kontrasti/sävy/värieroa. Olen saanut traumoja sivustoista, joiden jälkeen tuntuu kuin tekstirivit pomppisivat yhä näkökentässä vaikka on jo aikoja sitten häipynyt muualle :O | |
|
| |
Snowfaerie Admin
Viestien lukumäärä : 383 Ikä : 32 Paikkakunta : entten tentten teelika mentten... Registration date : 13.01.2008
| Aihe: Vs: Höpinää Su Elo 15, 2010 2:12 am | |
| Niinhän siinä aina tahtoo käydä. ^^ Aina pitää tarkistaa, että miten se juttu nyt menikään ja mikä se nimi olikaan... Ja itse asiassa olin tässä suunnittelemassa, että jos tekisi tuonne sivustollekin uuden ulkoasun. Koska tuo toinen ehdottamani foorumiteema on hiukan synkkäsävyinen, niin en ehkä olisi sille niin suopea, mutta toisaalta se, mitä sanoit tästä ulkoasusta on ehdottomasti myös totta. Olisi myös kiva saada yhteensopivat foorumi ja sivusto... ja ne vaihtoehdot ulkoasuun olisivat myös plussaa. Kenties uusi foorumi kokonaan... tosin pelit pitäisi jotenkin saada sinne siirrettyä. Edit: Tällaisen kokeilufoorumin pykäsin - kertokaahan mielipiteitänne. Siellä on käyttäjien mahdollista valita hiukan useammasta ulkoasuvaihtoehdosta, ja vaikka valikoima ei aivan päätä huimaakaan, niin on siinä sentään joitakin ihan mukavia vaihtoehtoja. Lisänä uusi banneri ylälaidassa - uudelle sivustolle saattaisi olla tulossa jotain samansuuntaista. | |
|
| |
Eri
Viestien lukumäärä : 112 Ikä : 30 Paikkakunta : Helsinki Registration date : 28.05.2010
Hahmotiedot Nimi: Roélel Kuznetsov | Merise Jurintytär Ikä: 43 | 18 Rotu: ihminen | muodonmuuttaja
| Aihe: Vs: Höpinää La Elo 28, 2010 8:44 am | |
| Hei jälleen... -///- Olen tosi pahoillani pitkäaikaisesta ja odottamattomasta katoamisestani... Haluan kuitenkin sanoa, että en ole katoamassa, vaikka tämmöisen paussin pidinkin. En katoa, luottakaa siihen ^^ Mitään varsinaista syytä minulla ei ole, mutta voin kyllä yrittää keksiä selityksiä (hah xD). Suurin syy lienee yksinkertaisesti se, etten ole ollut näinä aikoina juuri lainkaan koneella (mikäli jotain reittioppaan tarkistelua ei lasketa). Muutenkin on ollut vähän kiireistä, eikä vähäisimpänä syynä lukion alkaminen, ja työn määrä on ollut tyrmäävä alusta lähtien... Etenkin kun opiskelumetodini ovat surkeita ja tehottomia, joten esim. läksyihin menee liikaa aikaa. Ja olen veltostunut kesällä. -_-'' Lisäksi nettiyhteydessä on ollut ongelmia, joten en ole päässyt tänne. Ja olen outo ihminen, joka tarvitsee jopa yksinkertaisen peliviestin kirjoittamiseen täydelliset olosuhteet ja rutosti aikaa, ja tällaisia hetkiä on ollut näinä hektisinä aikoina harvassa. Ja kaikenlainen, hm, muukin on aikaani viime aikoina vienyt.... Mutta, nyt kun rutiinit alkaa loksahdella kohdilleen, pyrin aktivoitumaan ja yritän päästä kirjoittelemaan väh. kerran viikossa. Toivottavasti armahdatte ^_^'' Ja Tibby!! Pyrin vastaamaan peliin pian, en minä sua jätä!! Luota vain Eriin. Yritän ryhdistäytyä. Vielä pitäisi ehkä sanoa pari sanaa tuosta ulkoasujutusta. Itselläni ei ole mitään sen kummempaa mielipidettä tuon ulkoasun suhteen. Tuo musta teema oli aika hieno, mutta tykkään kyllä tästäkin. Ainoa miinus on nuo jo Ciaran mainitsemat keltaiset tekstit; niitä kun joutuu aina maalailemaan, kun eivät näy. Ja bannerin voisi vaihtaa, se on minun näkökulmastani hieman randomi. (+ siinä on pikkuinen typo.) Tuo uusi banneri on hieno, tosin kokeilufoorumin oletusulkoasu raastaa näköhermojani. Sivuston ja foorumin tyylillisellä yhteensopivuudella ei ole minulle niin suurta väliä, kunhan eivät nyt kovin räikeästi riitele keskenään. Mutta mitäs ihmiset ovat viime aikoina puuhailleet? Ja miten Snowwyn muutto sujuu? Taiteiden yössä oli kivaa ^////^ | |
|
| |
Snowfaerie Admin
| Aihe: Vs: Höpinää Su Elo 29, 2010 11:18 pm | |
| Heips ja tervetuloa takaisin. Hyvä tietää, että olet hengissä, kun täältä on jo aika moni kadonnut juuri tuollaisella tyylillä. Mutta siis, hyvä hyvä hyvä että palasit seuraksemme. Tsemppiä lukioon! ^^ Ja vaihdoin kokeilufoorumin oletusulkoasua (tai itse asiassa sen ei pitänyt olla se sininen, mutta kun se ei muuten lähtenyt niin poistin koko sinisen ulkoasuvaihtoehdon). Tällä haavaa sekä sivustosta että oletusfoorumeista tulisi vihertävänsävyiset. Mitäs tässä, enimmäkseen ropettanut, lukenut ja kirjoitellut Siloriaa uudestaan uuteen ulkoasuun (ei siis varsinaisesti muutoksia, vaan enemmänkin puhtaaksikirjoittamista, tosin jotkin laikuvaukset ovat myös saaneet uutta sisältöä - tarkemmin muodonmuuttajat, earunat ja tähtikansalaiset). Ja kun muualla on ollut kiirettä, niin nyt muuttokuorma pitäisi tehdä yhden ainoan päivän aikana. Ja ei kun pakkaamaan! ^^ | |
|
| |
Eri
Viestien lukumäärä : 112 Ikä : 30 Paikkakunta : Helsinki Registration date : 28.05.2010
Hahmotiedot Nimi: Roélel Kuznetsov | Merise Jurintytär Ikä: 43 | 18 Rotu: ihminen | muodonmuuttaja
| Aihe: Vs: Höpinää Ti Elo 31, 2010 8:56 am | |
| Kävin stalkkaamassa tuota uutta sivua... Ja hyvältä näyttää : )
Mutta hei!! Me saadaan uusi pelaaja!! <3 Jännää. ^_^ (Ei tarvi olla enää se ainoa rivijäsen xD) Mutta tosiaan tätä on odotettu. Iloiseksi teki tämä yllätys minut <3 | |
|
| |
Snowfaerie Admin
| Aihe: Vs: Höpinää Pe Syys 03, 2010 2:59 am | |
| Totta, uusia jäseniä onkin saatu odotella jo tovi. Toivottavasti sivustouudistus toisi niitä lisää, että saataisiin tänne vähän enemmän elämää. Turhan hiljaista täällä on ollut jo pitkään. Ja kiitoksia kehuista. ^^ Sellainen asia sitten, että minulta lähti kone yllättäen korjaukseen, eli en pääse paikalle tarkemmin määrittelemättömään toviin. Mutta yritän vilkuilla yliopiston koneilta Silorian touhuja niin paljolti kuin voin, ettei tämä ihan unohduksiin hautautuisi. | |
|
| |
Eri
| Aihe: Vs: Höpinää Pe Syys 03, 2010 4:56 am | |
| Niin onnea muuten yliopistoon pääsystä!! ^^ Tuosta nykyisestä ulkoasusta muuten vielä. Omalla selaimellani se näyttää todella mainiolta, mutta kirjaston koneella kun olen käynyt vilkaisemassa, niin hui kun se on iso, siis kamalan leveä. Eri selaimet näyttää siis lukevan kyseisen koodin hieman eri tavalla, ja joillain IE:n versioilla se siis on tosi iso eikä mahdu ruutuun. Jos jotkut ovat säikähtäneet tätä..? No joo, outoa spekulointia. Mutta ajattelin mainita. Ja fantasiaropeihin vain valuu niitä ihmisiä aika hitaasti, se on vain tosiasia. Joku rope oli kolme vuotta pystyssä ollessaan kerännyt vähän reilut kymmenen jäsentä Kärsivällisyys siis maan perii!! | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpinää Su Syys 05, 2010 4:53 am | |
| Niin siis hei~~ Piti käydä täällä jo aika sitten esittäytymässä mutta muf, olen ollut täällä jo vaille viikon ja lähettänyt yhden ainokaisen viestin -.- Mutta minun näkemykseni on että roolipelin pitää elossa kaikkien jäsenien aktiivisuus oli sitten joukkio minkäkokoinen tahansa. Tosin ideat saattavat kulua loppuun, jos joutuu (ylemmän esimerkin mukaisesti) pelaamaan useamman vuoden vain samojen henkilöiden kanssa. Tosin, tiedossani on muutama ihmeellinen roolipeli, joka on pysynyt pystyssä vain pienellä ydinporukalla mutta siitä tuleekin jo sitten sen verran tiivis joukko, että ulkopuoliset empivät josko mahtuvat mukaan ollenkaan.
Mutta, mutta näillä näkymin kaikilla on kaikki hahmot pelissä? Lähetelkää viestiä, kun porukkaa vapautuu ^^
|
|
| |
Eri
| Aihe: Vs: Höpinää Su Syys 05, 2010 7:46 am | |
| Lämpimästi tervetuloa minun puolestani! <3 *hugg*
Tosiaan, pienenkin jäsenmäärän omaava peli pysyy elossa mikäli jäsenet ovat aktiivisia, mutta jo yhdenkin jäsenen epäaktiivisuudella voi olla tappava vaikutus mikäli jäseniä on vähän. Isommassa pelissä moinen ei välttämättä vaikuta niin paljoa. Itselläni oli tosiaan odottamaton kiireinen kuukausi tuossa... Ja nyt pelkään että säikäytin epäaktiivisuudellani Tibin pois... *sniff*
Nyt kaikilla tosiaan on hahmot varattuina, mutta toivottavasti saat pian peliseuraa~ | |
|
| |
Snowfaerie Admin
| Aihe: Vs: Höpinää Ma Syys 06, 2010 2:47 am | |
| Jeps, nykyisen ulkoasun suhteen olen itsekin huomannut tuon kaverien koneilla. Siihen on tekniset syynsä (kuvien asettelu määrätylle etäisyydelle yläreunasta ja vasemmasta reunasta sen sijaan, että ne sopeutuisivat aina ruudun kokoon), ja uudella ulkoasulla yritän kiertää sitä (siellä on vain peruskeskityksiä ja muuta ruudun koon huomioivaa). Haa, Seregon! Tosiaan, tervetuloa. Ja olet tuossa aika oikeassa, että aktiiviset jäsenet tekevät aktiivisen pelin. Ja Eri, kyllä se Tibittäjä sieltä palailee. Se tässä taannoin juuri kaipaili ropetusta, mutta näihin aikoihin luulen, että kirjoitukset ovat jo uhkaavasti vaanimassa. Tietysti joku voi myös ottaa saman hahmon kahteen peliin, jos vain pysyy kärryillä siinä, mikä tapahtuu ennen ja mikä jälkeen. Pohdin juuri itse sitä vaihtoehtoa, mutta kun se kone seikkailee siellä jossain... | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpinää Ma Syys 06, 2010 4:41 am | |
| *epäilyttävä ja sangen metsästynyt olento kipuaa takaisin sivistyksen pariin*
Huh! Kylläpä oli aikamonen itämerikurssi! kaksi päivää keskellä ei mitään ja joukko wanna be biologeja vaihtuvan opettaja määrän kanssa..... toivottavasti ei tarvitse kertoa mitään kahdesta hauesta ja 4 siloneulasta eikä toivottavasti mitään mikrobiravintoverkosta...
Eli olin viikonlopun tuolla aivan mahtavalla leirillä ja nyt rutiini loksahtelee taas paikalleen. Anteeksi etten vastannut aikaisemmin tuohon sinun viestiisi, viime viikko oli todella kauhea kun piti saada matikan osallistumisoikeus kuntoon! JA SEN ME MYÖS TEIMME!!! (ei, en viitannut ensimmäiseen pokémon elokuvaan..) xD Voin jo kuulla kun matikan prelit huutelevat perjantain kohdalla... uskaltaakohan sinne mennä ollenkaan... puhumattakaan enkun uusintakuuntelusta~ Mitäs sitten vielä..... Olen onnellinen ps3 laitteen omistaja (OI FF9! kuinka minä kaipasin sinua niin!*nyyhkytystä*) ja himopelaaja joten joskus voin hieman jäädä koukkuun ja netti tyystin unohtua... Teidän (epä)onneksenne Snowy on olemassa ja näin asiat korjaantuvat. Tai ainakin yrittävät kovasti xD
Huh, olemmeko me katoavaa kansanperinnettä? =o En kyllä pidä liiaksi oikeen mistään muusta kuin fantsusta fantasiasta, tai toisaalta skifi menee kyllä xD
hurraa! vihdoinkin sain Minumonin kokokuvan skannattua skannerilla xDD aika laiha lohtu mutta no joo xD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpinää Ma Syys 06, 2010 7:06 am | |
| Oooh, pelejä, pelejä. Itsekin olen suurkuluttaja ja pahasti koukussa. Pelaaminen tärvää koulujuttujen aikatauluja mutta pitää mielenterveyteni kunnossa ^^ (Vanhemmat eivät ole viimeisimmästä samaa mieltä) Mutta tämä vuosi on koituu kuolemakseni. Peliyhtiöillä on salaliitto minua vastaan, aikovat mokomat kurjat julkaista ainakin neljä kivaa peliä ensikeväänä ja minä kiemurtelen tuskasta, kun pitäisi lukea kirjoituksiin. Selviytymisennusteet moisesta kidutuksesta ovat huonot... Taidat nyt mennä viettämään PS3 ja PSP:n kanssa aikaa, niin kauan kuin sitä minulla on. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpinää Ti Syys 07, 2010 1:34 am | |
| Vanhemmat nyt vain ovat sellaisia hyypiöitä. Minun vanhempani eivät yhtään pidä peliharrastuksestani ja valittavat sen syövän loputkin pienistä aivoistani. xD Peliyhtiöt ovat varsin rakastettavaa sakkia... tulisipa jo tuo ff 13 versus että voin ostaa sen ja kuolata seuraavan vuoden. *glitter silmät* ..Ai niin. niihin kirjoutuksiin kannatti lukea, no onneksi matikka on jo hallussa ja enkku tiukasti pivossa. se jättää pahimmat paineet kevääseen. bilsa ja äikkä BRRRRHH XD minäkin olen erittäin onnellinen pspn omistaja, ja sain odottaa ff dissidian saapumista paikalliseen pelikauppaan peräti kaksi kuukautta. Se tuska oli aivan mieletön. joka viikon perjantai olin ihan fiiliksissä menossa kauppaan "nyt saan sen pelin jess!!" ja sit ne sano ettei se syytä tai toisesta ollukkaan tullut ja et tuu ensviikol uuestaan ;w;
tuli tylsää lukion kuvistunnilla joten päätin juurtua tähän tietokoneen äärelle.. >.>;;
|
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpinää Ti Syys 07, 2010 1:58 am | |
| Täälläkin menossa ruokatunti. Liikaa aikaa. Mokoma square enix, tuntuu että se panttaa versusta ihan tahallaan ja tekee kaikkia muita pelejä paitsi sitä -.- Agitostakin olisi kiva saada jotain uutta tietoa. Itse en muuten koskaan vaivaudu odottamaan pelien tulemista paikallisiin pelikauppoihin X) Tilailen yleensä ulkomailta nettikaupoista vaikka meneehän siinäkin sitten viikosta kahteen, että se saapuu jostain kaukomailta. Viimeksi tilasin Kanadasta Shin Megami Tensei: Persona 3 Portablen ja sillä olen onnellisesti häirinnyt latinan kirjoituksiin lukemista. |
|
| |
Snowfaerie Admin
| Aihe: Vs: Höpinää Pe Syys 10, 2010 6:38 am | |
| No niin, kone on palannut ja sen myötä myös minä. Eli ei kun sivustonuusimishommiin... Hieno avatar, Seregon. Vai latinan kirjoituksia... minulle riitti yksi kurssi sitä. ^^ Tosin nyt joudun opettelemaan suunnilleen 600 lajin tieteelliset nimet, jotka pohjautuvat jossain määrin latinaan. Kyllä bilsan opiskelu on mukavaa. Uusi kämppäkin on ihan ok, mutta julisteita seinille pitää kyllä saada. Teemana tottakai fantasia. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpinää Su Syys 26, 2010 12:31 am | |
| FINAL FANTASY XIII VERSUS! *toinen joka ei jaksa odottaa sen ilmestymistä* en halua odottaa enää yhtään vuotta sen ilmestymistä! D; *ainua syy miksi osti ps3* xD
persona 3 portable.. ostin persona 3 jokunen kuukausi sitten paikallisesta pelikaupasta käytettynä ja halvalla lähti xDD
julisteiiita seinille : P kai laitat sinne ainakin 4 yksisarvista? 8D |
|
| |
Snowfaerie Admin
| Aihe: Vs: Höpinää Su Syys 26, 2010 9:24 am | |
| Ei löytynyt tähän hätään yksisarvisia, mutta tuli keiju, susi, kotka-feeniks, karttoja ja tiikeri. Saisi nyt tuon mokoman päivityksen tehtyä... aloin juuri epäillä luostarilaitoksen tapeellisuutta/olennaisuutta yms. Saatan heivata sen kyllä mäkeen. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpinää Ma Syys 27, 2010 5:15 am | |
| Luostarilaitoksesta voi kyllä saada inspiraation hahmoon tai jotain... Olen ollut niin vähän aikaa mukana, etten kyllä osaa sanoa onko se herättänyt kävijöissä mielenkiintoa ^^' Kuinka isoja muutoksia Siloriaan tiedossa? |
|
| |
Snowfaerie Admin
| Aihe: Vs: Höpinää Ke Syys 29, 2010 11:01 pm | |
| Eipä juuri lainkaan. Itse asiassa koko uskontojuttua kohtaan on ollut hyvin vähän mielenkiintoa. Muutokset eivät tule olemaan mitenkään järkyttävän isoja, lähinnä tavoitteena on saada sivustosta helppolukuisempi ja sen yhteydessä parannella vähän yhtä sun toista yksityiskohtaa. Joitakin lajeja muokataan hiukan reilummin kulttuurin suhteen, mutta yritän aina pitää sellaiset muutokset tasolla, jolla ne eivät vaikuta jo pelissä olevien hahmojen kuvauksiin liikaa. Siispä esimerkiksi lohikäärmeet ovat koko lailla samanlaisia kuin vanhassakin kuvauksessa, kuvausta vain jäsennellään, jotta sitä olisi helpompi lukea. | |
|
| |
Eri
| Aihe: Vs: Höpinää Ti Marras 23, 2010 5:07 am | |
| Varsin hiljaista on ollut viime kuukausien aikana...? O_o Ei kai väki vain ole kuolemassa pois? :''< | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpinää Pe Marras 26, 2010 5:24 am | |
| Minä olen vielä hengissä .___. Mutta olen vieraantunut hahamostani ja aloituskynnys tuntuu kasvavan korkeutta koko ajan ;___; Huoh, jospa tämä vielä tästä lähtisi. |
|
| |
Snowfaerie Admin
| Aihe: Vs: Höpinää La Joulu 04, 2010 11:38 pm | |
| No itse asiassa nettisivujen uudistus otti jo eilen hypyn eteenpäin, kun sain vihdoin ja viimein uudet maailman, lajien ja kulttuurin kuvaukset nettiin. Vilkaiskaapa etusivua. Mutta muutoin yliopisto on syönyt aikaa aivan järkyttävästi. Kotiin pääsee rauhoittumaan ehkä kerran kuussa. Mutta hengissä olen, ja nyt jatketaan selostuksilla pelaamisesta ja yleisjutuista (vanha kunnon copy&paste vanhoilta sivuilta... ^^) Ja sitten uusi mainostusaalto, taas. Ja jos sitten tulisi lisää pelaajia. (Eri, yritän potkia Tibittäjään vauhtia sen vastauksen kanssa. ^^) Ah, ja se... noilla uusilla sivuilla on kohdassa "Foorumi" linkki uudelle foorumille. Noo... vaihdanko linkin tänne vai muutetaanko? | |
|
| |
Ciara Moderaattori
Viestien lukumäärä : 145 Ikä : 33 Registration date : 22.01.2008
Hahmotiedot Nimi: Symbal // Dan Ikä: 336 // 25 Rotu: lohikäärme // ihminen
| Aihe: Vs: Höpinää Su Joulu 05, 2010 5:37 am | |
| Jeijjjjj... uutuuttaan hohtava sivusto vihdoin täällä 8D
Minä kannatan muuttoa uuteen, aluksi minulle tuotti hetkellistä hämmennystä että sivuvalikon foorumi-linkki heitti suoraan uudelle puolelle ja ehdin jo säikähtää vanhan unohtuneen jonnekin, ennen kuin tajusin jopa lukea etusivun ison kirjoituksen. Kun sivustokin on jo uusittu niin eiköhän sitä voisi jo fooruminkin vaihtaa. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpinää | |
| |
|
| |
| Höpinää | |
|