Siloria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa Siloriaan! Pelimaailmassa on meneillään vuoden 523 pakkaskausi.

Takaisin sivustolle
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Höpinää

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeTi Marras 15, 2011 10:49 am

Hehee. Wink

Minulla nimi-ideoita tulee joskus ihan muuten vaan, kun teen jotain ihan muuta, ja sitten kun nimiä tarvitaan niin mietin, olisiko joku varastossa oleva kenties sopiva. Juuri nyt nimi Styrica leijailee pohtimassa omaa tarkoitustaan. ^^ Ehkä se johonkin päätyy, ehkä ei. (Kuulostaisikohan Styrika paremmalta...)

Mutta joskus sitä vaan joutuu painumaan nimisivustoille ja generaattoreilla pelailemaan. Smile Yleensä silloin on kuitenkin kyse pelihahmosta (tyyliin WoW) eikä ropehahmosta.

Ai niin juu, WoWinkin onnistuin tässä jossain välissä lopettamaan. Ehkä kyse on Skyrimin suosiollisesta myötävaikutuksesta, vaikken edes ole vielä päässyt peliä kokeilemaankaan. Very Happy Maksettu WoWiaika loppui kai viime sunnuntaina? Ehkä? Joskus niihin aikoihin kai.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ciara
Moderaattori
Ciara


Viestien lukumäärä : 145
Ikä : 33
Registration date : 22.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Symbal // Dan
Ikä: 336 // 25
Rotu: lohikäärme // ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeTi Marras 15, 2011 11:10 am

Hahaa, nyt kaksi tuntia viisaampana luulen päässeni jo alkuun nimen suunnittelussa. Heitin roskakoppaan kaikki ylihienot fantasianimigeneraattorit ja eksyin selailemaan koiranpentujen nimiluetteloita. Ja eikös sieltä löytynyt heti useampia lupaavia vaihtoehtoja >8D
Yleensä minullakin on joitakin nimiä tai oikeammin melkein kokonaisia hahmoja tai ainakin melkein valmiita ideoita varastossa jossakin uutta peliä tai hahmoa varten, mutta nyt kummallista kyllä tämän hahmon suunnittelu on lähtenyt ihan olemattomasta.

Styrica, Styrika hmmm... nyt pistit pahan. Styrica vaikuttaa pehmeämmältä, mutta jos haluaa nimeen enemmän särmää niin Styrika olisi parempi. Pitäisi varmaan valita sen mukaan millaiselle hahmolle nimi menee. Molemmat kyllä vaikuttavat lupaavilta Very Happy

WoWista ja sen koukuttavuudesta olen kuullut paljon juttuja. Itse olen pysytellyt kaukana ko pelistä (x Vieroksun vähän pelien pelaamista tietokoneella, kun tuntuu että vähänkin vanhempi kone ei pysty enää pyörittämään kunnolla pelejä. Pleikkari on minun rakkaani, siitä en ikinä luopuisi. <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeKe Marras 16, 2011 6:53 am

Pleikkari on kyllä paras. <3 Ja kyllähän WoWista puhutaan, mutta ei se loppujen lopuksi ole sen kummempi kuin moni muukaan nyky-MMO. Ei kai ihmekään, kopioivat toisiaan niin urakalla.

Fantasianimigeneraattorin on yleensä jotenkin liiallisia. Very Happy Vähänkään tavallisemmalle hahmolle ne nimet ovat hiukan... njoo. Tavallisesti haltiamaisia.

Argh, huomenna on tentti. >.< No, ei kun lukemaan vaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ciara
Moderaattori
Ciara


Viestien lukumäärä : 145
Ikä : 33
Registration date : 22.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Symbal // Dan
Ikä: 336 // 25
Rotu: lohikäärme // ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeLa Huhti 07, 2012 6:44 am

......................

Miten minusta tuntuu että täällä on viime aikoina ollut pelottavan hiljaista. Haluaisin pelata, mutta Micar tuntuu haihtuneen olemattomiin, eikä pelimme ole edennyt hävyttömän pitkään aikaan, enkä enää jaksa odottaa.
Siksi siis tulin tänne höpinöiden puolelle häiriköimään, että käykö täällä mahdollisesti porukkaa ja kuinka ahkerasti? Ja jos siis joku haluaisi pelata, ilmoittaisin että täällä olisi yksi erittäin innokas vastapelaaja, joka kaipaa aivan liian suuresti peliseuraa.
Uuden hahmonikin luominen on jäänyt joksikin aikaa jäihin kun en ole viitsinyt kirjoittaa sen tietoja loppuun, kun en ole ollut varma, saisinko hänelle mahdollisesti pelikavereita vai onko koko foorumi täynnä pelkkiä eläviä kuolleita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eri

Eri


Viestien lukumäärä : 112
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 28.05.2010

Hahmotiedot
Nimi: Roélel Kuznetsov | Merise Jurintytär
Ikä: 43 | 18
Rotu: ihminen | muodonmuuttaja

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeMa Huhti 09, 2012 9:27 am

Minä minä olen erittäin paljon elossa!!

Itsekin olen miettinyt tuota, sillä suurin osa pelaajista on kadonnut olemattomiin... Itse olisin peliseurasta kiinnostunut. Meriseni on makoillut tuolla hyllyllä turhan kauan joten kiinnostaisiko Ciara pelata minun ja hänen kanssa kenties? :3 Jos kiinnostaa niin laita yksäriä niin voimme juonia. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Ciara
Moderaattori
Ciara


Viestien lukumäärä : 145
Ikä : 33
Registration date : 22.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Symbal // Dan
Ikä: 336 // 25
Rotu: lohikäärme // ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeTi Huhti 10, 2012 4:33 am

Ihanaa, elämää Very Happy

Kiinnostaa todellakin ja erittäin paljon. Laitan sinulle yksityisviestiä ihan hetken päästä (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeSu Huhti 15, 2012 12:31 am

Moikka, muakin näkyy taas täällä :-) Tällä hetkellä koulukiireet vievät sen verran paljon aikaa, että kovin aktiivisesti en ehdi tänne kirjoitella... Mutta jos vähän hitaampi pelitahti kiinnostaa niin Tulikukka ja Nia ovat kyllä käytettävissä :--)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ciara
Moderaattori
Ciara


Viestien lukumäärä : 145
Ikä : 33
Registration date : 22.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Symbal // Dan
Ikä: 336 // 25
Rotu: lohikäärme // ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeMa Huhti 16, 2012 12:23 am

Lisää porukkaa, jeij Very Happy Nyt kun vielä Snow ilmaisisi olemassaolostaan, niin minun elämäni olisi lähes täydellistä. Ehkäpä nyt innostuisin viimein kirjoitamaan uuden hahmoni tiedotkin loppuun asti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeSu Toukokuu 06, 2012 8:47 pm

*virn* Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Wink *loikoilee nurmikolla nuuskamuikkushattu silmillä ja nauttii auringonpaisteesta* Kesäloma... alkoi itse asiassa juuri. xD Nyt olisi siis jopa aikaa jollekin muullekin kuin loputtomalle esitelmänteolle ja tenteille.


Viimeinen muokkaaja, Snowfaerie pvm Ma Toukokuu 07, 2012 10:21 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Ciara
Moderaattori
Ciara


Viestien lukumäärä : 145
Ikä : 33
Registration date : 22.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Symbal // Dan
Ikä: 336 // 25
Rotu: lohikäärme // ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeMa Toukokuu 07, 2012 9:37 am

Snowyyyyy~ ehdin jo melkein huolestua.
Mutta ihanaa, kun on kevät ja lomat alkavat. Minun pitäisi vielä tämä viikko jaksaa ennen täydellistä vapautta. Tuntuu jotekin kummalliselta, kun ei ole minkäänlaisia töitä täksi kesäksi tiedossa, etten oikein tiedä miten saisin aikani kulumaan. Tosin mukavaa vaihtelua viime kesään, kun olin kolmea elokuun viikkoa lukuun ottamatta koko kesän töissä, enkä ehtinyt oikein edes kunnolla mökkeilemään lämpimien säiden aikaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeMa Toukokuu 07, 2012 10:31 am

Pahoittelen äkillistä katoamistani ja perustelen sen yliopiston yllättävällä kaatumisella niskaan. Very Happy

Täällä kotona taas ovat äestyssäät parhaimmillaan eli allekirjoittanut pistettiin heti loman alettua peltotöihin. xD Eiköhän niistäkin kuitenkin selvitä. Lisäksi slättelen vielä toivoa, että kuulisin jotain viimeisestä hakemastani kesätyöpaikasta... kaikista muista on jo tullut kieltävä vastaus. Ja yksi vihoviimeinen essee pitäisi vielä jaksaa, että saa pisteet kevään viimeisestä kurssista... no, ainakaan ei käy aika pitkäksi. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ciara
Moderaattori
Ciara


Viestien lukumäärä : 145
Ikä : 33
Registration date : 22.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Symbal // Dan
Ikä: 336 // 25
Rotu: lohikäärme // ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeLa Toukokuu 12, 2012 5:33 am

Ihanaa, nyt minullakin viimein alkoi loma ^^ Ajattelin sen kunniaksi mennä ensi viikolla käymään kirjastossa kahmimassa kirjoja, mutta minun tekisi mieli lukea jotai uutta tavallisen perusfantasian sijaan. Olisiko kenelläkään mitään vinkkejä hyvistä kirjoista, kirjasarjoista tai kirjailijoista?
Takaisin alkuun Siirry alas
Eri

Eri


Viestien lukumäärä : 112
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 28.05.2010

Hahmotiedot
Nimi: Roélel Kuznetsov | Merise Jurintytär
Ikä: 43 | 18
Rotu: ihminen | muodonmuuttaja

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeTi Toukokuu 22, 2012 12:38 am

Huoh, minulla vielä vihoviimeiset koeviikot ja loppumuodollisuudet edessä... Sekä koulujen väliset soutukisat, joihin treenatessa aika on mukavasti kulunut : D Pääsin parini kanssa joukkueemme ykköstahtiairopariksi, jee!

Ah, kesällä tosiaan ehtii lukea kirjoja, tosin minulla taitaa mennä vähän kirjoituksiin lukemiseksi tämä kesä :S Viime aikoina olen tykästynyt kovasti scifidystopioiden lukemiseen, Gluhovskin Metro 2033:t sun muut on tullut kahlattua läpi Very Happy Tällä hetkellä meneillään Max Barryn ihana dystooppisenhauska satiiri Jennifer Government *w*
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimePe Kesä 01, 2012 9:06 am

Huh huh... täällä taas pääsin kahden päivän varoitusajalla kesätöihin tädin firmaan ja on kyllä ollut vapaa-aika tiukassa. xP Pyöritän siis tällä erää tädin vauvauimakoulun toimistoa, ja töitä riittää vaikka kellon ympäri. Razz Tänäänkin herättiin kuudelta, oltiin puoli kahdeksalta altaalla ja lopeteltiin joskus kuuden maissa illalla. Jaa mikä ylityökorvaus? xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Eri

Eri


Viestien lukumäärä : 112
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 28.05.2010

Hahmotiedot
Nimi: Roélel Kuznetsov | Merise Jurintytär
Ikä: 43 | 18
Rotu: ihminen | muodonmuuttaja

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeSu Kesä 10, 2012 5:40 am

Kuulostaa kivalta Very Happy Joo kyllä tännekin olisi kesätyöt kelvanneet, mutta kun ei ole suhteita niin mahdotontahan niitä on saada. Ainakin ehtii lueskella kirjoituksiin... Tosin toimeen käyminen ei ole vilahtanut edes mielessä, saa nähdä mitä tästä mun lukemisesta oikein tulee Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeTi Kesä 12, 2012 5:57 am

Mitäs aiot kirjoittaa? Very Happy Ainakin kielet menee varmaan suht vähällä lukemisella, niissä ei oikeen muuta kerrattavaa olekaan kun kielioppi. Mulla pitkän englannin kirjotuksiin valmistautuminen käsitti englanninkielisiä romaaneja ja kuukauden kielikurssin (jolla ei tosin tullut juuri mitään uutta, mutta olipahan kertausta), ja ihan mukavasti sieltä L tulikin. Very Happy Sopiva opiskelutapa auttaa kovasti. ;D Jos et ole vielä lukenut niin esimerkiksi Name of the Wind on aika hyvä (Kingkiller Chroniclesin eka osa). Maailmaltaan ja teemaltaan aika perusfantasiaa, mutta kirjoitustyyli on tosi hyvä eikä kyllä tunnu yhtään perustavaralta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eri

Eri


Viestien lukumäärä : 112
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 28.05.2010

Hahmotiedot
Nimi: Roélel Kuznetsov | Merise Jurintytär
Ikä: 43 | 18
Rotu: ihminen | muodonmuuttaja

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeMa Heinä 02, 2012 7:44 am

Kirjoitan enkun, ruotsin (b) ja bilsan : ) Enkku ei kyllä juurikaan huolestuta, luen muutenkin englanniksi paljon enemmän kuin suomeksi eli lukutottumuksia ei oikeastaan tarvitse edes muuttaa. Ruotsi sen sijaan... Nooh : D Bilsaa olen onnistunut lukemaan n. 1/3 ekasta kurssista... Saa nähdä miten käy... (Vielä 4+2/3 kurssillista asiaa lukematta...)

Ja on minulla ihan asiaakin!! Lähden huomenna kaverin kanssa matkustelemaan Englantiin viikoksi, eli viikon päivät olen poissa (tulen 11.7. takaisin). Olen kovin pahoillani peleihin vastaamisen viivästymisestä tämän takia, kesäkiireiden vuoksi vastailu on ollut muutenkin valitettavan nihkeää... : ( Olen hyvin pahoillani!! Tänään vielä viime hetken hätäpakkaamiset... ^^''
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeTo Elo 09, 2012 4:06 am

Huu, bilsa! Hyvin se menee. Itsellä oli aikanaan syksyllä pitkä enkku ja keskipitkä ruotsi ja keväällä matikka, äikkä, bilsa ja maantieto. Very Happy Tämänhetkisenä projektina on lukea temppeliritari Arnista kertovat kirjaset ruotsiksi, ensi vuonna kun on edessä virkamiesruotsi yliopistolla.

Taas hävisi pelaajia, kun karsi epäaktiiviset pois. Razz Mihinkähän sitä ryhtyisi... voisi tietysti muotoilla uudestaan tuota sivustoa ja yrittää vähän piristää ja lyhentää kuvauksia, kun tuntuu, että ylipitkät tekstit pelottavat ihmiset tiehensä. Lisäksi aloin tuossa ideoimaan uusia juonikuvioita... mietin, pitäisikö pelialue esimerkiksi rajata pelkästään Levanaan, etteivät ihmiset juoksentelisi ihan pitkin poikin. Sitä voisi sitten laajentaa, jos myöhemmin tulee tarvetta.

Mahdollisia isompina muutoskuvioina voisi kehitellä jotain maageihin liittyvää... tai esimerkiksi siirtää koko peliä noin sata vuotta ajassa eteenpäin kertaheitolla. Samalla voisi hiukan irroittaa sitä keskiajasta omaksi fantasiamaailmakseen esimerkiksi pukumuodin ja tuliaseiden suhteen. Voisi myös selventää esimerkksi uskonnollisia kuvioita ja tuoda esimerkiksi magiaa takaisin kehiin... tai vaihtoehtoisesti aloittaa laajamittaiset maagivainot.

Toisaalta voidaan myös pitäytyä enimmäkseen samassa ympäristössä kuin ennenkin, supistaa vain pelialuetta esimerkiksi ihmisten hallitsemille maille ja muokata juonta hienovaraisemmin. Se olisi helpompaa myös olemassaoleville hahmoille. Smile Tuli mieleen esimerkiksi, että etelässä taisi tässä aiemmin sattua jonkinlainen lohikäärmehyökkäys (se, että uhrit olivat maantierosvoja, olisi sopivasti saattanut jutusta unohtua), ja prinsessa Siniruusunkin kimppuun käytiin taannoin lumotun aseen kanssa, minkä lisäksi kruununperijätärtä kävi uhkaamassa myös karhuhirviö, josta huhut takuulla paisuttelisivat maagin ohjaileman kauhean pedon... muitakin uhkaavia maagisia asioita olisi voinut tapahtua, ja kenties ihmiset alkaisivat taas terottaa aseitaan ja etsiskellä sopivia puita rovioaineksiksi. Olisiko noitavainoista mihinkään?

Mietin myös, pitäisikö esimerkiksi Kuuvuorten merinet muuttaa jonkinlaiseksi muinaiseksi, poiskuolleeksi kansaksi ja jättää ainoastaan Estbeen pieni kutistunut jäänne tästä porukasta, joka enimmäkseen olisi hyvin vähäisessä kontaktissa ulkomaailmaan. Samoin voitaisiin tähtikansa rajata Kuuvuorten pohjoispuolelle, jolloin näistä tulisi vain satuja suurimmalle osalle kansaa. Seireeneistäkin voitaisiin tehdä vähän pelottavampia, enemmän hirviöitä ja maageja kuin ihmisten kanssa kauppaa käyviä olentoja. Näin peliin jäisivät käytännössä ihmiset, muodonmuuttajat, earunat (käytännössä vain aiempien orjien jälkeläiset, sillä viidakon earunat eivät juuri muualle eksy) ja lohikäärmeet. Olisiko tämä poppoo pelejä ajatellen riittävä? Samalla voisi kehitellä jonkinlaista jakoa maagisiin, Estbeä pääpaikkanaan pitäviin rotuihin (lohikäärmeet, earunat, satunnaiset seireenit ja merinet) ja ihmisten puolella olevaan porukkaan (ihmiset, muodonmuuttajat) ja omana, hieman maagien puolelle nojautuvana porukkanaan kaukana pohjoisessa asivat tähtikansalaiset, joihin parhaimmillaankin pidetään vain vähäisiä yhteyksiä Estbestä maagisin keinoin. Tässä voisi olla kompromissi hienovaraisen muokkauksen ja täyden muutoksen välillä... taidan melkein pitää tästä eniten. Mielipiteitä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Eri

Eri


Viestien lukumäärä : 112
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 28.05.2010

Hahmotiedot
Nimi: Roélel Kuznetsov | Merise Jurintytär
Ikä: 43 | 18
Rotu: ihminen | muodonmuuttaja

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeTo Elo 09, 2012 5:02 am

Täytyy sanoa, että eivät lukemiset ole menneet erityisen mallikkaasti... Noh, onhan tässä vielä jonkin verran aikaa... ^^''

Huh huh, käyttäjämäärä on tosiaan kutistunut melko lailla... Hmm, ainoa keino taitaa olla laittaa vain mainostusta kehiin. En oikein osaa sanoa noista juonikuvioista paljoakaan, mutta tuommoinen selkeä vastakkainasettelu on yleensä melko hyvä ja helposti lähestyttävä juonikuvio. Pieni lajipoppoo on ihan riittävä kun pelaajiakin on melko vähän. Mutta toivokaamme että lisää porukkaa liittyisi seuraan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeSu Elo 19, 2012 4:07 am

Mainostustapa hyvinkin... ei ketään muuten innostaisi kirjoittaa uudelleen taruja ja legendoita? Tuntuvat niin kovin jäykiltä. Olen nyt saanut suuren osan Siloriaa kirjoiteltua uudelleen, ja lätkäisen tuon uuden version paikan päälle kunhan se valmistuu. Kun tämä tapahtuu, voisivat innokkaat uusien tekstien pohjalta kirjoittaa tarustoa uudelleen esimerkiksi eri lajien historijoitsijoiden näkökulmista, ettei kaikki olisi niin kauhean tylsää ja puolueetonta... Very Happy Näitä "historiallisia" tekstejä voitaisiin sitten laittaa sivustolle, ja lopulta kukaan ei enää tiedä mikä olikaan totta ja mikä ei. xD

Varoituksen sana: Sevore menee sitten uusiksi. Prinsessa Siniruusu ja muu kuninkaallinen sakki katoaa kuin tuhka tuuleen ja erinäisiä kulttuurillisiakin muutoksia tapahtuu. Niin, ja Kuuvuorilla ei enää ole merineitä. Ja taikuus on kirjoitettu järkevämmän oloiseksi, tosin se tuntuu pakosta menevän hiukan tieteelliseksi. Mutta katsotaan, mitä tästä nyt tulee...

Muoks: Satuinkin sitten saamaan kauhean inspiraation ja kirjoitin ne itse uusiksi. ;D No mutta ei se mitään. Uusia tarinoita saa muuten aina ehdotella, jos vain jaksaa keksiä.

Toinen muoks: Päivitys valmis 22.8.2012. *kupsahtaa tajuttomana maahan*
Takaisin alkuun Siirry alas
Ciara
Moderaattori
Ciara


Viestien lukumäärä : 145
Ikä : 33
Registration date : 22.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Symbal // Dan
Ikä: 336 // 25
Rotu: lohikäärme // ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeKe Elo 29, 2012 8:37 am

Täällähän on juonittu ihan urakalla sillä aikaa kun olen ollut poissa. Anteeksi siis siitä, kun katosin ihan ilman mitään ilmoitusta, mutta nyt olen täällä taas.

Ja juonikehitelmäkin vaikuttaa mukavalta, kiinnostaa nähdä millaiseksi koko peli nyt sitten loppulta muotoutuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeKe Elo 29, 2012 10:43 am

Urakkajuoniminen on aina mukavaa. Wink Ajattelin, että tuo sivusto oli niin epäinspiroiva, että jotain täytyi tehdä. Olen kierrellyt hankkimassa lisää linkinvaihtosivustoja viime päivinä, toivottavasti niiden kautta ilmaantuisi myös uusia pelaajia. Ja aina on hyvä saada Siloria esille johonkin vieraskirjaan. Muita mainostuspaikkoja en oikein keksi, suoraa mainostamista toisten ropejen viekuissa kun pidetään epäkohteliaana. Katsotaan nyt, miten pitkän linkivaihtolistan saan aikaiseksi. Very Happy

Ja eipä tässä vielä hätää tullut, olisin varmaan jossain vaiheessa alkanut lähetellä perään viestiä. Nyt on itselläkin jonkin verran kiirettä, kun Guild Wars 2 ilmestyi viime viikonloppuna, mutta eiköhän tässä aina välillä Tyriasta ehdi Sinarallakin kääntymään. Wink

Symbalin kannattaa muuten varmaan alkaa pitää hyvin matalaa profiilia, mikäli tuo ihmisten mailla reissailee. Smile Yksinäisen lohikäärmeen voi äkkiä käydä köpelösti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ciara
Moderaattori
Ciara


Viestien lukumäärä : 145
Ikä : 33
Registration date : 22.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Symbal // Dan
Ikä: 336 // 25
Rotu: lohikäärme // ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeKe Elo 29, 2012 12:44 pm

Uusi sivusto näyttää hyvin vaikuttavalta, suuri parannus edelliseen Very Happy

Tosin minusta tuntuu, että minun täytyy kirjoittaa Symbalin hahmotiedot lähes kokonaan uusiksi, jotta saan hänet sopivaan mukavasti nykymaailmaan. Toisaalta, enemmän minua kiinnostaisi uuden hahmoni suunnittelu, josta on jo jopa perustietojen lisäksi menneisyys saatu suurinpiirtein kirjoitettua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeKe Elo 29, 2012 11:14 pm

Uudet hahmot ovat aina mukavia. Very Happy Itselläkin tuo Erliss ilmaantui kiusailemaan ihmisiä. Siniruusu oli alusta loppuun kauhean vaikea pelattava, koska kuninkaallisten ei kerta kaikkiaan kuulu huidella pitkin maita ja mantuja, ja Halyeraan en missään vaiheessa saanut kunnollista otetta. Mutta ehkäpä Erliss on onnekkaampi, tuntuu ainakin helpommalta ja mukavammalta. Nyt kun vielä saisi vastapelaajan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Eri

Eri


Viestien lukumäärä : 112
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 28.05.2010

Hahmotiedot
Nimi: Roélel Kuznetsov | Merise Jurintytär
Ikä: 43 | 18
Rotu: ihminen | muodonmuuttaja

Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitimeTo Elo 30, 2012 7:21 am

Tyylikkäiltä tosiaan näyttää uudet kuviot! Ainoa ongelma on että minun on jotenkin vaikea kuvitella Dandosia ja Venelloa pariskunnaksi, haha Very Happy (Ties mistä tuokin johtuu.) Täytyy vain toivoa että uusia pelaajia ilmaantuu!

Roén aion kirjoittaa kokonaan uusiksi, en voinut vastustaa kiusausta kun tämmöinen tilaisuus muutokseen tuli! Siinä menee kylläkin hetki, etenkin menneisyys tuottaa hieman ongelmia :< Merise ei tule suuremmin muuttumaan, kävin muuttamassa nuo vuosiluvut ja sitten paremmalla ajalla voisin rukata kuvausta vähän paremmin uusiin kuvauksiin sopivaksi ja muutenkin vähän parannella sitä (Merisen luonne on jotenkin epäselvästi selitetty).

Mikäli Ciaran uusi hahmo ei kerkeä ensiksi, voisin tulla Roén kanssa Erlissin kiusattavaksi kunhan saan tuon hahmokuvauksen uudelleenkirjoitettua Smile Kuten sanottu, siihen menee vielä tovi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Höpinää - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 10 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Höpinää
Takaisin alkuun 
Sivu 10 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Siloria :: Offgame :: Keskustelut-
Siirry: