Siloria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa Siloriaan! Pelimaailmassa on meneillään vuoden 523 pakkaskausi.

Takaisin sivustolle
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Höpinää

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 17, 2010 3:22 am

Liityi tässä yhteen Potter aiheiseen ropeen ja kattelin elokuvan!
Mulla on joku pakko mielle Voldemortista! Liityin siihen roolipeliin VOLDEMORTILLA ja sitten mietein varmaan 20 minsaa katsonko yhden Potter elokuvan vai Tähtisumua, päätin sitten Tähtisumun Smile (Olen huono valitsemaan)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 18, 2010 10:52 am

VAPAUS!
~Ahh, huomenna vihdoin jaksan ehkä tehdäkin jotain.~
Mutta myöhään sekin varmaan menee, että ei pidä odottaa mitään ainakaan ennen lauantaita ;D Tekisi mieli kirjottaa yks sellanen murhastoorijuttu <3__<3' Tuntuu kuitenkin olevan näitä velvollisuuksia niin paljon, ettei nyt kerkiä :'D

Kuvausten pidentäminen on aina hyväksi, vaikka Murmeli olisikin paikalla! Itse olen vähän sellainen, että loppuu sanat kesken. En osaa kertoa, mitä näen. Ja historian kirjoittaminen on yleensä niin BORING. En tiedä miksi Ô_o Tosin muutama pidempään suunniteltu hahmo...no, ovat sellaisia yli 30 A4:sen kokoisia hirviöitä. Siellä alkaakin olla kerrottu kaikki varpaiden pituudesta lähtien ^^''

Aina ei voi lukea oikein. Itselle vaivaiskoivu on "varhaiskoivu" ja näin. Täytyisi oikeasti käydä tarkistamassa näkö, kun en enää näe yhtään mitään. Ja pääkin siinä sivussa, alkaa olla niin pahasti sekaisin, ettei mitään rajaa ~
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 18, 2010 10:07 pm

oho, pitäis varmaan tänään tehdä noita läksyjäkin, kun kuumekkin hellittää... *eheh*
En sitten "ehtinyt" pidentää juuri hhmon tietoja, kun liityin toiseen peliin ja pitäisi tehdä niitä kamalia läksyjäääh! -.-" *ei tahdooo!*
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 19, 2010 4:50 am

Läksyt vamppaa. Onneksi tänään ei tullut mitään <3 Paitsi enkun suomennos, mutta ei tarttinu tehdä vihkoon, joten jätän tekemättä.
Tiedän olevani hyvä esikuva kaikille :'DD

Uhh, tekee mieli kakkua <33 Voisin leipoa jonkun. HMM. Joku missä olis hedelmiä <33 Tein kerran yhtä sellasta ihanaa <3__<3 Siinä oli kiiviä ja mangoa päällä, sit se oli joku random jäädytyskakku Very Happy Voisin tehdä sitä uudestaan. Tai etsiä jonkun ihanan ohjeen jostain. HMM.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 19, 2010 5:22 am

kakkua affraid Tahtoo kanssa! Twisted Evil
Mutta ei... Saa vaan nuudeleita ja karkitkin saa vasta huomenna! epistä. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 19, 2010 5:45 am

HIHIHIHIHIHI.
Mä teen jonkun random-kakun tänään tanssimisen jälkeen Very Happy Ja saan karkkia huomenna <3 Opin enkun tunnilla tanssii diskoa! *jammailee menemään* JIIHAA, beibi! tin tintin tintintin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 19, 2010 6:02 am

Elämä ei ole reilua!!! No Sad Mad Crying or Very sad Evil or Very Mad Exclamation Neutral pale
Ime parsaa! *murjottaa*
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 19, 2010 9:04 am

Toi oli pahasti sanottu; ihan tiedoksesi, että minähän en ime mitään. Kiitos.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 19, 2010 9:44 am

Nokun mä jouduin syöm,ään vaan pastaa! epistä *murjottaa nurkassa*
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 19, 2010 11:56 am

No niin, no niin.... rauha maassa, ihmiset. :3 Pari päivää olen hukassa ja heti täällä on täysi kaaos. x3

Ja ei loukkaamista foorumeilla. :3 Vaikka ehkä pahempiakin asioita on kuin parsa, mutta silti... onko kukaan muuten maistanut koskaan parsaa? Minä en ole. o.o

Onko random-kakku muuten sama kuin keikauskakku? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeLa Helmi 20, 2010 12:16 am

Ei me nyt tosissaan tapella... Wink
Tänään tuli jääkiekkoa! Suomi-Saksa ja Suomelle 5-0 voitto Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeLa Helmi 20, 2010 7:29 am

Mulle on ihan turha tulla imettämään yhtään mitään, se tietää ainakin viikon mykkäkoulua automaattisesti. Saan kuunnella tollasta paskaa tarpeeksi muutenkin, täällä en aio sitä sietää.

Randomkakku ei ole keikauskakku, vaan kiivimantelikakku.
Kiitos.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeLa Helmi 20, 2010 8:28 am

Huhhuh, mihin yksi parsa voikaan johtaa... Jos se ei kenellekkään muulle kelpaa niin voin napsia sen tuosta ja kaikki ovat onnellisia. Eiks juu? ; D

Piirtelen tässä hahmoani ja kaikkea muuta yhtä tärkeää ( eli suoraan roskiin vaan). Kohta voisi mennä lurkkimaan tuonne seuranhaku-topsuun tai sekoittaa foorumia ihan muuten vain. Snowy tuskin siitä riemastuu, mutta kerran sekin on tehtävä ja nähtävä. :3

// Kyllä! luit aivan oikein! Olen jopa vastannut viestiin sitten nakin ja makkaran! Nyt olen täällä aivan omasta tahdostani. (*köh*) Nyt tämä myös aikoo ropettaa lurkkailun, laiskuuden, koulun ja suunnittelun päätyttyä. //
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeTi Helmi 23, 2010 6:41 am

Anteeksi murmeli, minä en ymmärtänyt loukkaavani sinua...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ja joo, kaipa sinä theInsaneBlue saat sen parsan syödä....
--------------------------------------------------------------------------------------------
Mumeli, milloinkos hahmosi on valmis ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeLa Helmi 27, 2010 1:24 am

Tibiksi voi ihan kutsua kun toi nimi on vähän pitkänen...

yay! namnam xD

Onko se vain minä, vai miksi tämä keskustelu kuoli heti kun liityin mukaan? Taidan olla oikea keskustelujen tappajakone. o.o
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeLa Helmi 27, 2010 2:24 am

^^ Ei kai tämä kuollut ole?! :shoc:
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeTi Maalis 02, 2010 11:02 am

Ei, ei ole kuollut. :3 Koneen virtajohto vietiin veroilmoitusta varten, mutta sain sen takaisin, joten täällä taas. ^^

Tibby, ei saa murhata keskusteluja. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeMa Maalis 15, 2010 11:52 am

Halloota, missäs porukka? Rindamon muuten, voisit kokeilla pelata Tibsukan kanssa, jos Murmelilla vielä kestää. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeTi Maalis 16, 2010 6:29 am

Täällähän porukka! Smile ja voinhan minä Tibsukan kanssa pelailla ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimePe Maalis 19, 2010 10:28 pm

Saisi tuohon Tibsukkaan nyt yhteyttä... mokoma taitaa vielä olla nukkumassa. Very Happy Hehee... ja sanoi että muka alkaa aktiiviseksi? ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeKe Maalis 24, 2010 10:16 am

Olen mitä ilmeisimmin hävittänyt hahmon alkuni jonnekin tietokoneeni uumeniin. Tiedä sitten, mihin olisin sen tallentanut, kun en kerran Tiedostoihin, mutta hävinnyt on, kerta kaikkiaan. Joten tämä takapakki hidastaa ja lisäksi koulua on, MUTTA yritän parhaani mukaan herätä eloon. Kerran ehdin muillakin sivuilla käydä, niin ei Siloria nyt saa jäädä syrjään (vaikka alunperinhän olin lähdössä, mutta Snow noitui minut jäämään...)
Yritän katsoa, jos minulla olisi jokin hahmon alku tuolla, josta saisin vikkelään muokattua siloriamaisen.

EDIT 26.3. //
Rakas Snow, varastin Silorian etusivulta sen rullauspalkkipäivityskoodijutun, koska olen törkeän laiska enkä jaksanut ajatella. Anteeksianteeksianteeksi. <33
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeLa Maalis 27, 2010 4:11 am

Hehee, eipä tuo mittään. ^^ Jaani tuskin pahastuu, kun se olikin itse asiassa oma lisäykseni herran koodiin. xD

Firefoxin teemat on muuten ihania. Itselläni on nyt käytössä Purple Radiance ja upean näköinen on. o.o

Mutta takaisin aiheisiin: yo-kirjoitukset ovat ohi ja lähden kohta Turkuun lääketieteellisen pääsykokeen valmennuskurssille. En usko, että tulen läpi pääsemään ilman pitkää kemiaa ja fysiikkaa, mutta mennään nyt vaikka sitten katselemaan keväistä Turkua ellei muuta. Vapaa-aikaa on siis taas enemmän ja koneenkin aion mukaan tädin asuntoon raahata. Very Happy Eli aktiivisuus nousussa. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeLa Maalis 27, 2010 8:48 am

Hellurei ja jotkut tunteet. Yo-kirjotukset on tältä erää loppu ja takaisin roolaamaan : D
Taidanpa tästä ryhtyä oma-aloitteiseksi ja väsätä pelini käyntiin. Sitten voin tunkea itseni peliseuranhaku topsuun. ^_^
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimeTo Huhti 01, 2010 10:55 pm

Kun alkaisivat muutkin kohtapuoliin aktivoitua, niin sitten olisivat asiat hyvin. ^^ Niin, ja uudet jäsenetkin olisivat ihan mukavia.

Edit 8.4.2010: Ja hyvää syntymäpäivää Tibittäjälle! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 4:01 am

Paljon onnea Tibi! *syö jäätelöä kunniaksi*

Rakas Snowwini (...seonkivannäkönenjosonkakswwweeetä), en tiennyt kykeneekö sähköpostijuttuun vastaamaan, joten en sitten vastannut. Mutta joo. Jos Jesse James jaksaa hetkosen odottaa, niin kai mä jonkun randomin tästä pian pierasen ... Very Happy Oli niin lutunen kuva sillä ketulla (jonka nimi oli käsittääkseen korealainen, mutta behind the name sanoi kiinalainen), että ei kai tätä voi vastustaa.
Jesse dear (sehän se oli?), kestätkö odottaa vaikkapa...viikonlopun verran? Enää korkeintaan? Kauankohan mä nyt olen tehnyt mun hahmoani ~

EDIT 11.4. //
Se on loma nyt. En ihan oikeasti vain PYSTY tekemään sitä hahmoa. Ei kiinnosta, ei ole ideaa, ei mitään. Pidän nyt epämääräisen pituisen tauon, katsellaan sitten jälleen uudestaan. Jos katsellaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Höpinää - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinää   Höpinää - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Höpinää
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Siloria :: Offgame :: Keskustelut-
Siirry: