|
| Höpinää | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpinää Ma Tammi 03, 2011 7:13 am | |
| Vuoden alku aina jumituttaa. Mullakin hiljenee ehkä, kunnes vähän totun työpäivärytmiin tän kaiken yökukkumisen jälkeen. : D
Myöhäsiä uusiavuosia multakin! |
| | | Snowfaerie Admin
Viestien lukumäärä : 383 Ikä : 32 Paikkakunta : entten tentten teelika mentten... Registration date : 13.01.2008
Hahmotiedot Nimi: Erliss Neveryan Ikä: 22 Rotu: ihminen
| Aihe: Vs: Höpinää Ti Tammi 04, 2011 10:06 am | |
| Aah, minulla onneksi on lomaa vielä 10. päivään asti, ja kotoakin tarvitsee lähteä vasta edeltävänä sunnuntaina. Masentavaa... ei yhtään huvittaisi lähteä kotoa perheen ja kaverien luota takaisin 600 kilsan päähän opiskelemaan, mutta pakko on. Sitten saattaa minullakin taas hidastua, yliopistolla kun menee lajeja opetellessa monesti iltaseitsemään. :3 Tänä keväänä vuorossa Suomen ötökät ja hämähäkit. ^^ (Tykkäsin selkärankaisista enemmän...) | |
| | | Eri
Viestien lukumäärä : 112 Ikä : 30 Paikkakunta : Helsinki Registration date : 28.05.2010
Hahmotiedot Nimi: Roélel Kuznetsov | Merise Jurintytär Ikä: 43 | 18 Rotu: ihminen | muodonmuuttaja
| Aihe: Vs: Höpinää Ke Tammi 05, 2011 2:24 am | |
| Minullakin on lomaa 10. päivä saakka. ^^ Loistavaa aikaa pelaamiseen! (Ja kissan kouluttamiseen... ^^'' Opetin pikkuiseni istumaan! Oppi sen melkein heti. Se on älykäs, kyllä kissatkin oppivat. Se ei tosin onnistu, ellei sillä ole nälkä, eikä se aina jaksa keskittyä... Mutta fiksu on.) | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpinää Ke Tammi 05, 2011 4:22 am | |
| Täällä alkoi jo kolmas päivä, mutta nyt on pitkä viikon loppu , maanantaina vasta seuraavaksi. On se rankkaa kun pitäisi jaksaa viimeinen puoli vuotta ysiä. Täällä taas kaksi valopäätä, kauheita riehuajia. Tosin ovat pentuvaiheessa olevia koiria |
| | | Snowfaerie Admin
Viestien lukumäärä : 383 Ikä : 32 Paikkakunta : entten tentten teelika mentten... Registration date : 13.01.2008
| Aihe: Vs: Höpinää To Tammi 06, 2011 5:28 am | |
| Kyllähän kissat hoksaavat vaikka mitä. Meilläkin on muutama, jotka ovat keksineet, että vessan hanasta tulee vettä, ja jos niillä on jano, niin ne istua napottavat vessan oven edessä ja naukuvat ohikulkijoille, että nyt juotavaa tuonne. Ja yhdellä on välähtänyt, että minun huoneeni ovi aukeaa ripeämmin jos sitä vasten hyppää seisomaan ja alkaa raapia (koska ovessa on juliste, joka tuhoutuu siitä, joten ei oikein voi muuta kuin avata oven, jos kissa pyytää). ^^ Varsinaisesti kouluttaa en koskaan ole kuitenkaan jaksanut... Aah, viimeinen puoli vuotta peruskoulua ja sitten vapaus. Muistan kyllä senkin ajan vielä... oli se mukava silloin keväällä kävellä pois ja todeta, että hei hei, pakollinen peruskoulu, tervetuloa vähän vapaaehtoisempi ja säännöiltään mukavasti vapaampi lukio. x3 | |
| Aihe: Vs: Höpinää To Tammi 06, 2011 6:29 am | |
| woooooooo.... nyt alko kahen päivän vapaa! *happydance* |
| | | Eri
Viestien lukumäärä : 112 Ikä : 30 Paikkakunta : Helsinki Registration date : 28.05.2010
Hahmotiedot Nimi: Roélel Kuznetsov | Merise Jurintytär Ikä: 43 | 18 Rotu: ihminen | muodonmuuttaja
| Aihe: Vs: Höpinää Pe Tammi 07, 2011 2:30 am | |
| Meidänkin kissa tulee aina aamuisin raapimaan huoneeni ovea, kun kuulee herätyskelloni pärähtävän soimaan... xD No tavallaan se auttaa heräämistä, kun jos ei koulun takia millään viitsisi raahautua ylös, niin ehkä pikkuisen vuoksi sitten. Se on myös oppinut 'avaamaan' oven kun se on raollaan, koukistaa kynnet ja työntää sinne väliin ja sitten vetää oven auki : D Kissojen kouluttaminen nyt on vain sellaista huvin vuoksi tehtävää, ne kun tottelee vain jos niitä huvittaa. Mutta ihan hauskaa ällyllistä puuhastelua (itse kullekin ). Peruskoulun loppuminen oli surullista, yläasteajan loppu oli kaunista aikaa :,,< Mutta kyllä lukiossakin on varsin mukavaa. Vaikka kovasti tekisi mieli jäädä vielä lomailemaan... En ole lukenut loman aikana sivuakaan sitä tietokirjaa joka olisi pitänyt saada loppuun... Ja sitten pitäisi alkaa tehdä vielä sitä hemmetin prosessiesseetä... Mutta ei kouluun vielä pariin päivään, joten ei mietitä sitä! | |
| Aihe: Vs: Höpinää Pe Tammi 07, 2011 1:42 pm | |
| Jälleen uusi pelaaja, Silorian "pelaajien hylkijän" maine vaikuttaa olevan ohi. Liekköhän sattumaa vai onkohan kunnon taskunkääntäjällä ollut vaikutusta Nian kohdalla, mutta iloinen yllätys kun löytyy saman kaltaisia piirteitä ^^ |
| Aihe: Vs: Höpinää La Tammi 08, 2011 2:35 am | |
| En tiedä onko ollut vaikutusta, mutta huomasin hahmokuvauksen postittamisen jälkeen että ohhoh löytyy aika paljon samoja piirteitä..... muiltakin hahmoilta. hups ^^ |
| Aihe: Vs: Höpinää La Tammi 08, 2011 6:00 am | |
| Onhan noita samanlaisia tyyppejä, mutta minä ainakin halusin hahmoa luodessani tehdä juuri sellaisen klassisen punapäisen nais thiefin En lukenut muiden hahmoesittelyjä etukäteen saadakseni hahmostani juuri sellaisen kuin itse haluan, välttelemättä tai lisäämättä siihen mitään toisten hahmoista. |
| Aihe: Vs: Höpinää La Tammi 08, 2011 7:48 am | |
| No mäkin luin ne vasta jälkeenpäin, samasta syystä. itse asiassa meinasin tehdä itsekin naisvarkaan mutta ehkä on ihan hyvä etten tehnyt |
| | | Snowfaerie Admin
| Aihe: Vs: Höpinää La Tammi 08, 2011 9:28 am | |
| Tervetuloa tosiaan uusimmalle jäsenelle! Jonkin verran täällä kyllä alkaa olla tuollaisia nuoria naisvaeltelijoita (ehkäpä pitäisi jossain vaiheessa pistää raja tuohon vaeltajan ammattiin, ettei kaikkien ammattina olisi ympäriinsä haahuilu - voihan yhtälailla esimerkiksi kauppias, metsästäjä tai mikä ettei esimerkiksi seppäkin vaeltaa paikasta toiseen ja harjoittaa silti kunniallista ammattiaan. ). Mutta olkoot toistaiseksi, ei täällä vielä sellaista tunkua ole. Taidat olla oikeassa, Micar. ^^ Uusin päivitys taisi lopultakin osua kohdalleen, sen verran uutta väkeä on sen jälkeen tullut. | |
| Aihe: Vs: Höpinää La Tammi 08, 2011 10:45 am | |
| Minusta yksi mielenkiintoinen vaihtoehto olisi ollut majatalon pitäjä Ei tarvitsisi mennä minnekään, mutta uusia tuttavuuksia, ja varmaan kaikenlaista tapahtumaa piisaisi...noh, ehkä Tip joskus kyllästyy kiertelemään kauppiaana pitkin maita ja mantuja ja asettuu aloilleen majataloa pitämään, eihän sitä tiedä |
| Aihe: Vs: Höpinää La Tammi 08, 2011 11:30 am | |
| Mietin että pitäisikö tehdä toinen hahmo, ja kun on tullut lueskeltua Dragonlancea niin Kentti voisi olla mukava, joten admin hoi, mites olisi? . Ja suurella viisauden kipinälläni kehtaan väittää, etteivät kentit ole vaeltajia, vaan seikkailijoita *painotus viimeiselle sanalle* xD
Ediittiä: Jos menee läpi, niin voin itsekkin väsätä koosteen näistä pienistä iloisista "löytäjistä" ja laittaa sen sitten hyväksyttäväksi, niin säästyy teiltä aikaa. Taitaa joku äikän essee vielä löytyä tästä |
| Aihe: Vs: Höpinää La Tammi 08, 2011 11:53 am | |
| Kentit olisivat aivan ihania Mutta ellei mene läpi, niin voithan tehdä näistä jo olemasa olevista roduista version, joka muistuttaa kenttiä? |
| Aihe: Vs: Höpinää La Tammi 08, 2011 12:06 pm | |
| Aivan, miten olisi Mentit? (Ei siis mäntit). AH tätä inspiraation määrää |
| | | Snowfaerie Admin
| Aihe: Vs: Höpinää La Tammi 08, 2011 1:00 pm | |
| Hoo, Dragonlance! Itse olen lukenut paljon tuon sarjan varhaisemmista osista (lue: kaikki, joissa Raistlin esiintyy + vähän ylimääräistä x3). Ja siinä olet oikeassa, kentit ovat kyllä enemmänkin seikkailevaista sorttia kuin pelkkiä vaeltajia. ("Ai onko tämä sinun kukkarosi? Onpa hyvä, että löysin sen ennen kuin se meni hukkaan!") Mutta paha kyllä kentille en voi antaa lupaa, sillä Arylen syntytarina ei tunne kenttien sirpaletta eikä siis niiden lajiakaan. Kuitenkin, kuten Iica jo mainitsikin, olisi hyvin mahdollista luoda kenttimäinen hahmo johonkin olemassaolevaan lajiin. ^^ (Kiellolle on pidempikin selitys, sillä joskus muinaisina aikoina, kun Siloria oli tyystin erilainen, tuli vierailijoilta kommenttia, että se kopioi liikaa muiden keksimiä maailmoja - itse asiassa juuri Dragonlancen maailmaa - ja sittemmin olen ollut hyvin tarkka muualta kopioitujen asioiden suhteen. ) | |
| Aihe: Vs: Höpinää La Tammi 08, 2011 3:05 pm | |
| Alkuun päästy, muokkauksia tulee vielä varmasti. Ja jos vielä on liikaa kopsattu, niin vetoan Lohikäärmeisiin, seireneihin ja eritoten ihmisiin. Ja muodonmuuttajiakin on ollut olemassa jo pitkään, tunnetaan mm. ihmis-susina (onhan noita kehitelty aika paljon tänne sopiviksi mutta silti) Löytyy siis väliaikaisesti hahmokuvauksen alta kunnes saan valmiiksi |
| | | Snowfaerie Admin
| Aihe: Vs: Höpinää La Tammi 08, 2011 10:55 pm | |
| Pyydän silti, ettei tänne lisättäisi enempää lajeja. Ne, jotka tänne nyt on kopioitu/muokattu sopiviksi, ovat lajeja, jotka esiintyvät yleisesti monissa eri fantasiamaailmoissa eivätkä ole suoraan kopioituja mistään tietystä paikasta. Lisäksi maailman syntytarina ja koko historia pitäisi suunnitella uudestaan, jos uusia lajeja alettaisiin lisäämään. Kantani kenttien/menttien lisäämiseen Siloriaan on siis edelleen ei. | |
| Aihe: Vs: Höpinää Su Tammi 09, 2011 1:25 am | |
| Jaa... No asia on sitten sillä selvä, tehän siellä ylimmillä istuimilla istutte. |
| | | Snowfaerie Admin
| Aihe: Vs: Höpinää Su Tammi 09, 2011 1:47 am | |
| Kiitos. En minä ilkeyttäni tätä kiellä, vaan juuri noista edellä mainituista syistä. Toivottavasti et nyt pahastunut. Täällä jälleen kuumeinen pakkailu käynnissä. Bussipysäkillä seitsemän kilometrin päässä pitäisi olla vähän kahden jälkeen, Tampereella viideltä, ja siellä sitten täytyy vain toivoa, että junassa on vielä tilaa. Voi olla ruuhkainen sunnuntai, kun monet tulevat lomilta. Huonolla tuurilla joudun odottamaan asemalla yöjunaa ja pääsen perille vasta aamulla. xP Ja sitten suoraan luennoille. Onneksi alkaat vasta aamukymmeneltä eivätkä kahdeksalta, kuten useimpina aamuina. | |
| | | Eri
| Aihe: Vs: Höpinää To Tammi 13, 2011 7:21 am | |
| Ottaakseni kantaa tähän täällä raivonneeseen keskusteluun, mielestäni Silorian lajivalikoima on todella hyvä + hyvin suunniteltu. Itse ainakin käännyn heti kynnyksellä, jos roolipelin kuvauksessa lukee 'omiakin/muitakin lajeja saa käyttää' tai muuta vastaavaa. Tulee semmoinen olo ettei suunnittelija ole tarpeeksi uhrannut vaivaansa/sieluaan ja sydänvertaan maailman suunnitteluun xD En tiedä, kaipaan ilmeisesti jotain ylempää kontrollia En kestä liikaa vapautta... xD Ja lajivalikoima on kauniissa harmoniassa maailman kanssa syntytaruineen kaikkineen, eikä tätä tasapainoa tule kenenkään kuolevaisen horjuttaman. Tai jotain sinne päin :'''D Hm, koulu vie veronsa... Itselläni on ensi maanantaiksi äikän prosessiesseen 1. version tekeminen, yhden kirjan lukeminen ja saksan kirjoitelma... Varsin hauska viikonloppu tiedossa :'D Sain sentään sen yhden tietokirjan luettua. Täytyy muuten myöntää, että itsellänikin oli suunnitteilla naisvarashahmo... Mutta taidanpa tehdä pari pientä muutosta tyttöseni toimeentulokeinoihin, itse asiassa parempi näin. Mikäli hän sattuu vielä Siloriaan eksymään | |
| Aihe: Vs: Höpinää Pe Tammi 14, 2011 7:50 am | |
| Itsekin nuo itsekeksityt lajit herättivät kiinnostukseni Siloriaan. Vaikka päädyinkin tekemään lohikäärmeen ensimmäiseksi hahmoksi, tähtikansalaiset kiinnostivat minua itse asiassa enemmän. Joka tapauksessa päädyin tekemään lohikäärmeen juuri tuolla aiemmin sivutun 'vaeltajuuden' takia. Luulen, että vaeltajuus on suosittua juuri vapaamman ideoinnin takia. Tähtikansalaiseni olisi uskottavuuden nimissä asunut kaukana pohjoisessa enimmäkseen eristäytyneenä muista lajeista ja sen takia olisi ollut vaikea keksiä, miten hän voisi tavata muiden pelaajien hahmoja...
Umngh, selitän epäselvästi. En ymmärrä, miksen saa kunnon tekstiä aikaan -.- Koulutyöt ovat minullakin lisääntymässä mutta en oikein voi syyttää niitä tällä kertaa, kun alkutalvi oli aika kevyttä eikä silloinkaan luonnistunut 'D |
| | | Snowfaerie Admin
| Aihe: Vs: Höpinää Pe Tammi 14, 2011 8:15 am | |
| Kiitoksia. ^^ Mukavaa, että ihmiset pitävät Silorian omistakin lajeista, kun niitä kauan vaivalla ja useamman ihmisen voimin suunniteltiin. Ja tottahan tuo on, että joidenkin lajien hahmoja on vaikeampi saada liikkumaan tuolla ihmisten mailla, missä kai suurin osa peleistä tulee tapahtumaan, mutta toisaalta siitä voi saada joskus jännänkin juonen, kun keksii syytä sille, miksi hahmo on lähtenyt liikkeelle "omalta maaltaan". Juuri nyt itselläni on projektina saada prinsessa Siniruusu alas tornistaan, ja siitä onkin suunnitteilla melkoinen juoni. Itse kullakin on joskus sitä, ettei tekstiä vaan tule. Minullakin on nyt vähän niin ja näin, että mitä sitä saa kirjoitettua, koskaen oikein täällä Oulun korkeudella viihdy. Silloin ei kirjoittaminenkaan kunnolla suju. | |
| Aihe: Vs: Höpinää La Tammi 15, 2011 3:47 am | |
| Minäkin olen noiden Silorian hahmojen puolella ^^ Mun mielestä paljon paremmin suunnitellut ja omaperäisemmät lajit kun muilla sivuilla. Näkyy, että niitä on mietitty. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpinää | |
| |
| | | | Höpinää | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |