Siloria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa Siloriaan! Pelimaailmassa on meneillään vuoden 523 pakkaskausi.

Takaisin sivustolle
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Hiiviskelijöitä puissa ja pusikoissa

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Ciara
Moderaattori
Ciara


Viestien lukumäärä : 145
Ikä : 32
Registration date : 22.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Symbal // Dan
Ikä: 336 // 25
Rotu: lohikäärme // ihminen

Hiiviskelijöitä puissa ja pusikoissa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiiviskelijöitä puissa ja pusikoissa   Hiiviskelijöitä puissa ja pusikoissa - Sivu 2 Icon_minitimeTo Elo 08, 2013 5:46 am

Säälittelyjen kohteena oleva hevonen ei vaikuttanut välittävän lainkaan kaksijalkaisten puheista. Lucas vain käänteli korviaan ja heilautti toisinaan häntäänsä odotellessaan tyynen rauhallisena matkan jatkumista.Dan ei voinut kuin ihmetellä ystävänsä osoittamaa kärsivällisyyttä. Hän itse tuskin olisi voinut vain seisoskella paikoillaan, jos hänelle olisi surkuteltu samalla tavoin. Kranan ojentaessa kättään hevonen tosin tuhahti hieman. Hetken mietittyään Lucas kuitenkin kurkotti turpaansa naista kohti uteliaana haistellen ennen kuin päätyi pärskähtämään arvostelevasti.
Dania huvitti Kranan selvä kärsimättömyys ja hän naurahti tälle hieman.
"Hyvinhän se meni", hän totesi lyhyesti Kranan tutustumisyrityksestä. Naisen seuraavat sanat saivat hänet kuitenkin mietteliääksi. Voisiko hän oikeasti vain jättää karavaaniporukan omaan onneensa ja häipyä vähin äänin muualle Kranan seurassa? Ajatus kieltämättä kuulosti Danista aivan sietämättömän houkuttelevalta. Mies irvisti lähes tuskastuneesti puntaroidessaan mielessään velvollisuuksiensa ja omien halujensa välisiä eroja.

"Et sitten todellakaan tee tätä minulle helpoksi, vietävän nainen. Suostuttelutaitosi ovat kyllä hämmentävän tehokkaat", Dan lähes manasi ja pudisti päätään turhautuneena. Hän oli jo vähällä antaa Kranalle periksi ja lähteä tämän kanssa kaksistaan metsään harhailemaan, mutta joutui kuitenkin nöyrtymään velvollisuuksiensa edessä. Hän oli antanut sanansa palaamisestaan, joten hänen olisi myös pidettävä se. Jos miehen sanaan ei voinut luottaa, jäikö jäljelle enää mitään? Dan oli kasvatettu ottamaan velvollisuutensa vakavasti, joten pakoilun syyksi ei riittänyt pelkkä hänen oma mukavuudenhaluisuutensa.
"Ei, kyllä minun on palattava. Minun on pakko varmistua vähintäänkin siitä, että he pääsevät jatkamaan matkaansa", hän sanoi lopulta päätöksensä tehneenä, kun Krana alkoikin höpistä hevoselle. Lucaskin tyntyi yllättyvän tästä, sillä se kallisti ensin päätään ehkä jopa hieman ihmeissään. Korvat höröllä hevonen kuunteli tarkasti naisen sanoja ja kavahti kauemmas kun tämä yllättäen syöksähtikin kuiskuttelemaan. Otettuaan paikallaan muutaman hermostuneen askeleen Lucas hörähti Kranalle melkein nuhtevasti.
"Vou, mitäs tämä nyt on? Et kai vain yritä saada hevostani kääntymään minua vastaan?" mies naurahti ja katsoi Lucasia hymyillen. Selvittyään järkytyksestään hevonen korskahti ja ravisteli harjaansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hiiviskelijöitä puissa ja pusikoissa
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Siloria :: Avar :: Suurmetsät :: Aldege-
Siirry: