Siloria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa Siloriaan! Pelimaailmassa on meneillään vuoden 523 pakkaskausi.

Takaisin sivustolle
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ajan kuluminen

Siirry alas 

Sopiva ajankulumistapa?
Samaa vauhtia oikean ajan kanssa
Ajan kuluminen Palkki100%Ajan kuluminen Palkki12
 0% [ 0 ]
Yksi kausi kestää 6kk
Ajan kuluminen Palkki10100%Ajan kuluminen Palkki12
 100% [ 5 ]
Muu (kerro viestissä, mikä)
Ajan kuluminen Palkki100%Ajan kuluminen Palkki12
 0% [ 0 ]
Ääniä yhteensä : 5
 

KirjoittajaViesti
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Ajan kuluminen Empty
ViestiAihe: Ajan kuluminen   Ajan kuluminen Icon_minitimeTi Joulu 21, 2010 9:37 am

Tällä kertaa kyselen siitä, miten ihmiset haluaisivat ajan kuluvan Siloriassa. Jos ajanlasku etenisi samaa vauhtia kuin tosielämän vuodet, niin olisi kenties helpompi pysyä mukana, mutta toisaalta yhdessä vuodenajassa (n. 3kk) ei kovin montaa peliä ehtisi pelata. Aika voisi mennä myös niin, että esimerkiksi yksi kausi kestäisi aina 6kk, jolloin samaan vuodenaikaan mahtuisi jo enemmän pelejä, mutta vuodenajat eivät enää menisi yksi yhteen niiden kanssa, jotka kuluvat ikkunan ulkopuolella. Vai olisko joku muu tapa parempi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ajan kuluminen Empty
ViestiAihe: Vs: Ajan kuluminen   Ajan kuluminen Icon_minitimeTi Joulu 21, 2010 9:51 am

*asia menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos*

... Hummm.... Itse pidän siitä että aloitettu peli pysyy siinä vuodenajassa jossa se on aloitettu, ellei siitä ole sovittu erikseen tai pelin jatkaminen vaadi sen muuttamista. Minua ei tosin haittaa jos yhdessä vuodenajassa on vain noin. 4 peliä. Olen sellainen jees tyyppi, että minulle kelpaavat lähes kaikki tavat. =D
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Ajan kuluminen Empty
ViestiAihe: Vs: Ajan kuluminen   Ajan kuluminen Icon_minitimeTi Joulu 21, 2010 10:06 am

Aloitettu peli pysyy tietysti siinä vuodenajassa, jossa se alkoikin... olisi aika outoa, jos aamulla olisi kevät ja päivälliseen mennessä keskikesä olisi jo ohitettu. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ajan kuluminen Empty
ViestiAihe: Vs: Ajan kuluminen   Ajan kuluminen Icon_minitimeTi Joulu 21, 2010 10:41 am

Toisaalta ois aika siistii herätä ylös kesällä ja miettiä siinä ikkunan vieressä talvikamppeet niskassa et mikäs menikään vikaan. =P

Olen tainnut seota vihdoinkin. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ajan kuluminen Empty
ViestiAihe: Vs: Ajan kuluminen   Ajan kuluminen Icon_minitimeTi Joulu 21, 2010 10:42 am

Tuo 6kk/kausi kuullostaa ihan hyvältä, aikaa on riittävästi mutta ei kuitenkaan liikaa

Niin voi olla xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ajan kuluminen Empty
ViestiAihe: Vs: Ajan kuluminen   Ajan kuluminen Icon_minitimeTi Joulu 21, 2010 10:44 am

Juu, yhdyn edelliseen puhujaan. Molemmissa tapauksissa. *piirtää laadullisia papukaijamerkkejä tulevaisuutta varten* dundundundun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ajan kuluminen Empty
ViestiAihe: Vs: Ajan kuluminen   Ajan kuluminen Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ajan kuluminen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Siloria :: Offgame :: Ideat, ruusut ja risut-
Siirry: