Siloria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa Siloriaan! Pelimaailmassa on meneillään vuoden 523 pakkaskausi.

Takaisin sivustolle
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ciara poissa

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Ciara
Moderaattori
Ciara


Viestien lukumäärä : 145
Ikä : 33
Registration date : 22.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Symbal // Dan
Ikä: 336 // 25
Rotu: lohikäärme // ihminen

Ciara poissa Empty
ViestiAihe: Ciara poissa   Ciara poissa Icon_minitimePe Heinä 09, 2010 1:25 am

Eli tajusinpa minäkin tulla ilmoittamaan etten ole näin heinäkuun aikana koneen lähettyvillä mökkeilyn takia. Sinne kun kukaan ei ole vielä älynnyt 3G yhteyttä hankkia vaikka läppäri löytyisikin, joten minua tuskin näkee pelaamisen merkeissä ennen elokuuta :p
Hyviä kesiä kuitenkin kaikille (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ciara
Moderaattori
Ciara


Viestien lukumäärä : 145
Ikä : 33
Registration date : 22.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Symbal // Dan
Ikä: 336 // 25
Rotu: lohikäärme // ihminen

Ciara poissa Empty
ViestiAihe: Vs: Ciara poissa   Ciara poissa Icon_minitimeKe Joulu 29, 2010 12:48 am

Siispä, olisin kai voinu aiemminkin käydä tämän ilmoittamassa, mutta mutta... on vain ollut niin paljon kaikkea, että tuskin konettakaan olen ehtinyt avata.
Ciara siis pitää pientä paussia pelien suhteen ku on nyt joulun jälkeen kasoittain asioita mitä pitäisi tehdä ja ihmisiä joita tavata ennen vuoden vaihtumista. Kaiken lisäksi heti vuoden vaihtumisen jälkeen siis 2.1.2011-9.1.2011 taas vietän viikon etelän lämmössä, eli sinä ainaka minua ei tulla näkemään netin puollella, joten turha odottaa peliviestenä tuona aikana.
Ja vielä, jos selviän hengissä tuolta takaisin kotiin, alkaa seuraavalla viikolla koulu, joka ei toivottavasti vie kaikkea aikaani.

Eli häröilen siis jonkun aikaa aivan muissa maisemissa, mutta palaan kyllä taas kuvioihin tammikuun aikana. Anteeksi vielä pelien jumahtamisesta, mutta vastaan kyllä heti, kun minulla taas sattuu olemaan aikaa ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ciara poissa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Siloria :: Offgame :: Keskustelut :: Poissaolot-
Siirry: