Siloria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa Siloriaan! Pelimaailmassa on meneillään vuoden 523 pakkaskausi.

Takaisin sivustolle
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Peliseuranhakutopic

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Peliseuranhakutopic Empty
ViestiAihe: Peliseuranhakutopic   Peliseuranhakutopic Icon_minitimePe Elo 24, 2012 5:16 am

Kun tuo edellinen topsu alkoi tulla niin täyteen lopettaneita pelaajia, niin ajatelin, että uusi topic voisi olla tarpeen.

Kyseessähän siis on peliseuranhakuun tarkoitettu topic, johon itse kukin voi tipauttaa viestin seuraa kaipaillessaan. Jotta seurahakemukset pysyisivät ajan tasalla, olisi toivottavaa, että seurankaipailijat muokkailisivat viestejään seuraa saatuaan, ettei topsuun jäisi vanhentuneita ilmoituksia. Muistakaahan sitten katsella myös vanhempia ilmoituksia seuraa etsiessänne, etteivät ihmiset turhaan jäisi peliseuraa vaille.

Aloitetaan siis: Erliss kaipailisi itselleen seuraa tässä konililaisessa tavernassa.

Edit: Ja Danhan ilmestyi.


Viimeinen muokkaaja, Snowfaerie pvm Ma Marras 05, 2012 2:50 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Olento




Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 03.11.2012

Peliseuranhakutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuranhakutopic   Peliseuranhakutopic Icon_minitimeSu Marras 04, 2012 8:08 am

Heipparallaa!!!

Elikkä ilmeisesti tänne näin tulen huutelemaan seuraa Lohikäärmeeni Limin kanssa?
Ei mitään suunnitelmia, mutta pelin olisi kiva olla jotain muutakin kuin vain hyvää päivää ja hauska tavata teidät Smile
Limi laskeutuu kyllä alas vuoriltaan, ja voi seikkailla melkein missä päin vain, mutta hän ei todennäköisesti ole yksin liikkeellä, vaan hänellä on mukanaan joitakin ystäviä. Kyseessä voisi olla vaikka kaupparetkue, johon lohikäärmeneito on lyöttäytynyt mukaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ciara
Moderaattori
Ciara


Viestien lukumäärä : 145
Ikä : 32
Registration date : 22.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Symbal // Dan
Ikä: 336 // 25
Rotu: lohikäärme // ihminen

Peliseuranhakutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuranhakutopic   Peliseuranhakutopic Icon_minitimeTi Marras 06, 2012 5:05 am

Minä voisin tarjota toista hahmoistani sinun lohikäärmeellesi seuraksi, jos kiinnostaa.
Ja pelipaikalla ei minulle ole varsinaisesti väliä, mutta jos sinulle olisi helpompi pelata vuorilla, niin minulle siitä ei ole ongelmaa. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Olento




Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 03.11.2012

Peliseuranhakutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuranhakutopic   Peliseuranhakutopic Icon_minitimeTi Marras 06, 2012 5:19 am

No niin, miten olisi sitten Symbal ja Estbe?
Kyllähän lohikäärme aina lohikäärmetuttavia tarvitsee Smile

Mutta entäs sitten, mikä se olisi se jokin pelissä?
Mulla lyö nyt päässä ihan tyhjää, mutta jotain säpinää siihen olisi kiva saada mukaan Smile

Takaisin alkuun Siirry alas
Ciara
Moderaattori
Ciara


Viestien lukumäärä : 145
Ikä : 32
Registration date : 22.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Symbal // Dan
Ikä: 336 // 25
Rotu: lohikäärme // ihminen

Peliseuranhakutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuranhakutopic   Peliseuranhakutopic Icon_minitimeTi Marras 06, 2012 5:37 am

Minulle käy paremmin kuin hyvin ^^

Minullakaan ei varsinaisesti ole juuri nyt mitään sen ihmeellisempiä ideoita mielessä. Olisiko Limi voinut mahdollisesti joutua jonkinlaisiin hankaluuksiin Estbessä nuoruutensa ja viattomuutensa takia? Ehkä tuo olisi yrittänyt ystävystyä joidenkin nuorten merineiden kanssa, mutta joutunut jollakin tavalla huijatuksi. Siihen voisi myös liittyä jokin noiden merineiden juonima loitsu, joka olisi Limin kohdalla riistäytynyt käsistä Limin ihmishahmon hallitsemattoman magian takia.
Tai vaihtoehtoisesti Symbalkin olisi voinut joutua jonkinlaisiin vaikeuksiin ja Limi epäonnekseen sattuisi eksymään keskelle sitä kaikkea.
Takaisin alkuun Siirry alas
Olento




Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 03.11.2012

Peliseuranhakutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuranhakutopic   Peliseuranhakutopic Icon_minitimeTi Marras 06, 2012 7:05 am

Kuulostaa ihan loistavalta!
Jospa minä kirjoittelen sitten aloituksen Estbeen ja heitän linkillä varmuuksiksi, jahka se valmistuu Smile

?
Takaisin alkuun Siirry alas
Olento




Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 03.11.2012

Peliseuranhakutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuranhakutopic   Peliseuranhakutopic Icon_minitimeTi Marras 06, 2012 10:34 am

Takaisin alkuun Siirry alas
Fizdu

Fizdu


Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 29
Registration date : 30.03.2013

Hahmotiedot
Nimi: Kranarguesh Aavikkosielu
Ikä: 34
Rotu: Muodonmuuttaja

Peliseuranhakutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuranhakutopic   Peliseuranhakutopic Icon_minitimeTi Huhti 09, 2013 9:13 am

Heips, löytyisikö seuraa Kranalle Kranalle? :3 Ei välttämättä vaadi sen suurempaa juonta, varmaan saataisiin peli kehittymään itselläänkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ciara
Moderaattori
Ciara


Viestien lukumäärä : 145
Ikä : 32
Registration date : 22.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Symbal // Dan
Ikä: 336 // 25
Rotu: lohikäärme // ihminen

Peliseuranhakutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuranhakutopic   Peliseuranhakutopic Icon_minitimePe Huhti 12, 2013 4:48 am

Voisin tarjota toista omista hahmoistani Kranalle kaveriksi.

Vaikka tuntuuhan se vähän kummalliselta, kun minulla on hahmo kaikissa tällä hetkellä menossa olevissa peleissä. Hiljaiseloa on kuitenkin nyt kestänyt jo tarpeeksi pitkään, joten voin vain toivoa, etteivät kaikki päätä ryhtyä superaktiivisiksi samaan aikaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Fizdu

Fizdu


Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 29
Registration date : 30.03.2013

Hahmotiedot
Nimi: Kranarguesh Aavikkosielu
Ikä: 34
Rotu: Muodonmuuttaja

Peliseuranhakutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuranhakutopic   Peliseuranhakutopic Icon_minitimePe Huhti 12, 2013 5:46 am

Kieltämättä turhan paljon hommaa yhdelle ihmiselle siinä tilanteessa, mutta jos haluat uhrautua niin kelpaa kyllä. Lohdutuksen sanana kerkeän todennäköisesti itse niukasti lähiaikoina kirjoittamaan, tuli koulutuksen ennakkotehtävät postissa ja jotenkin tuntuu että seuraavat pari viikkoa menee aika pitkälti siinä...

Kumpaa hahmoa itse ajattelit? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Ciara
Moderaattori
Ciara


Viestien lukumäärä : 145
Ikä : 32
Registration date : 22.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Symbal // Dan
Ikä: 336 // 25
Rotu: lohikäärme // ihminen

Peliseuranhakutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuranhakutopic   Peliseuranhakutopic Icon_minitimePe Huhti 12, 2013 6:24 am

Ajattelin valita hahmon tilanteen mukaan, ellei sinulla ole toiveita?
Oikeastaan kumman tahansa hahmoni voi löytää vaeltamasta melkein mistä vain. Jos siis haluat, voit jo aloittaa pelin haluamaasi paikkaan, niin minä seuraan sitten perästä. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Fizdu

Fizdu


Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 29
Registration date : 30.03.2013

Hahmotiedot
Nimi: Kranarguesh Aavikkosielu
Ikä: 34
Rotu: Muodonmuuttaja

Peliseuranhakutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuranhakutopic   Peliseuranhakutopic Icon_minitimePe Huhti 12, 2013 8:08 am

Aloitin pelin tänne, tule millä haluat Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Peliseuranhakutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuranhakutopic   Peliseuranhakutopic Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Peliseuranhakutopic
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Siloria :: Offgame :: Keskustelut :: Juonisuunnittelu-
Siirry: