Siloria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa Siloriaan! Pelimaailmassa on meneillään vuoden 523 pakkaskausi.

Takaisin sivustolle
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Epäaktiivisista vastapelaajista

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Snowfaerie
Admin
Snowfaerie


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 32
Paikkakunta : entten tentten teelika mentten...
Registration date : 13.01.2008

Hahmotiedot
Nimi: Erliss Neveryan
Ikä: 22
Rotu: ihminen

Epäaktiivisista vastapelaajista Empty
ViestiAihe: Epäaktiivisista vastapelaajista   Epäaktiivisista vastapelaajista Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 4:20 am

Nyt näyttää pahemman kerran siltä, että suuri osa peleista junnaa paikallaan siksi, että vastapelaaja antaa odotuttaa itseään. Siksipä muistuttaisinkin kaikkia, että peliviestien välillä ei saisi kulua kahta viikkoa kauemmin, ellei asiasta ole erikseen ilmoitettu. Mikäli joku joutuu odottelemaan vastausta yli tämän ajan, olisi hyvä jos asiasta lähetettäisiin minulle viestiä, että saisin ylläpidettyä jonkinlaista listaa siitä, kuka on poistouhan alaisena ja kuka ei, ja tiedotettua asiasta eteenpäin poistolistalla olijoille. Nykyisellään minun täytyy käydä läpi kaikki foorumit löytääkseni käynnissä olevat pelit ja käydä kaikkien päivämäärät yksi kerrallaan läpi nähdäkseni, kuka peliä jumittaa ja kuinka kauan itse kunkin viimeisistä peliviesteistä on kulunut, ja johtuuko tämä pelaajan omasta epäaktiivisuudesta vai vastapelaajasta. Ihmiset helpottaisivat minun elämääni kummasti ilmoittelemalla yksäreillä vastapelaajien salaperäisistä katoamisista. Smile

Kahden viikon peliviestiväliä voidaan tietysti myös muuttaa, mikäli väki kokee sen liian tiiviiksi. Pelkään vain, että jos se pääsee liiaksi venymään niin kohta kukaan ei enää pelaa lainkaan (mikä itse asiassa on jo hyvin lähellä nykytilannetta, jossa ihmisten aktiivisuuden valvonta on melkoisen hankalaa eikä kahden viikon sääntöä siis käytännössä noudateta).

Kai se olisi meidän itse kunkin etu, jos Siloriaan saataisiin hiukan aktiivisuutta, eikös? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Epäaktiivisista vastapelaajista
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Siloria :: Offgame :: Uutiset ja ilmoitukset :: Off-game-
Siirry: